mandag, marts 27, 2006

Skide mareridt

Jeg blev næsten slagtet af et ondt, ondt mareridt i nat. Scenariet var Roskilde Festival og jeg dalrede rundt og så musik. Da festivalen var forbi, erfarede jeg at jeg fuldstændig havde glemt at se mine tre topprioriterede bands, TOOL, Deftones og Placebo. Deres koncerter var på fuldstændig gået over hovedet på mig på trods af at det var disse jeg havde glædet mig allermest til. At jeg missede dem skyldtes bl.a. at jeg blev opholdt ved en anden koncert. Depeche Mode havde nemlig også valgt at smutte forbi pladsen og give en lille intim indendørs koncert et sted, hvor vi var ca. 3 tilskuere.

Da jeg senere i drømmen blev overrasket af en mand med en eller anden form for gasmaske og bedøvelses-gøb der skulle til at tage mig ud, tænkte jeg ”fandeme nej”. Nu syntes jeg godt nok, at jeg havde fået lidt for meget irrationalitet på lidt for kort tid, og besluttede at vågne…

Ingen kommentarer: