tirsdag, august 01, 2006

Jeg er skudt i dig...

Jeg er skudt i dig...

…og det er ikke pga. din stemme og dit smil, der gør mig så blød i knæene, at jeg falder over mine egne ben…eller dit intelligente modspil, der altid giver mig små aha-oplevelser…eller dine formuleringsevner der giver mig kronisk gåsehud…eller din varme udstråling der kan lyse selv det mørkeste lokale op…eller dit kønne ansigt og øjne, jeg kan stirre mig blind i…eller det, at jeg kan se dine små fejl som små charmerende menneskelige egenskaber…eller din humor, der på sine flere niveauer vidner om eftertænksomhed, satire og selvironi…eller det faktum at vores sex får mig til at se sol, måne og stjerner (på samme tid!)…eller det at jeg hverken har behov for musik, tv og pc’er når jeg er i dit selskab…

…men fordi du er dig

2 kommentarer:

Årets Brandert sagde ...

Jeg tror Runke er in låååååååve...

Smukt skrevet og tillykke.

Omend jeg finder det mærkeligt at sige tillykke om den slags.

Edut sagde ...

Tak skal du have...

Men er det smart at offentliggøre det her?