fredag, august 04, 2006

GergenZola - Runkedorens fortid som musiker...

For godt en halv snes år siden nørdede jeg en del foran min første PC. En IBM Aptiva der ikke var connected til det store vide web. Ergo brugte jeg det til lidt mere konstruktive ting som at skrive stile, løse 7-kabaler og så lave elektronisk musik.

I programmet Fasttracker 2 satte jeg en masse lyde og samples sammen og endte med at have en god del numre. Jeg nåede vel op på omkring 40 mere eller mindre useriøse tracks, nogle mere færdige end andre. Min computer gik dog for hårdt i baglås og jeg mistede desværre størstedelen, men 8 af numrene fik jeg bevaret. Dem har jeg nu lagt op på en server til glæde for alle der vil få glæde af dem. I ved hvem i er, og i ved hvem i ikke er! Men her kan de hentes: http://svperstar.dk/gergenzola/

Kan det i øvrigt passe at internettet har ødelagt mit kreative flow...?

Ingen kommentarer: