onsdag, august 23, 2006

Flemming

Da jeg sad og bladrere i min mobils kontaktliste, og nåede til F, hvor den eneste registrerede var ”Far” kom jeg frem til en konklusion:

Jeg mangler en Flemming i mit liv!

Jeg havde i hvert fald en super legekammerat i barndommen med F-navnet. Eller var det det faktum, at hans forældre havde video og dekoder, så vi kunne se alle de film vi ville samt en bar med peanuts ad libitum og kakao og nutella, der gjorde at jeg syntes han var så fed at hænge hos?

Der er også en god mojo over navnet. Hvis man tror på lidt omvendt numerologi, så er jeg sikker på, at have en ven ved navnet Flemming ville øge min livskvalitet.

Hans internetnick kunne passende være Flameboy eller Flamenot (Flem=Flame, ing=ikk=not).

Nogle der har en Flemming jeg kan låne, eller skal jeg bare beholde mine lyserøde idealiseringer, så navnet ikke ryger ned af piedestalen?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad gør man så hvis man har samme problem som dig, med den lille twist, at ens far vitterlig hedder Flemming? -Skal man så til at lede efter en Frank i stedet for?

Anonym sagde ...

Da jeg var lille havde jeg også en ven, hvis forældre havde video, dekoder og bar med peanuts. Den ven hed Jimmy. Men til gengæld havde hans forældre også swimmingpool og sodavander i garagen, som vi stjal med over i vores hule.

-Strid