søndag, januar 15, 2006

To anekdoter om Krøniken

Den første måske en anelse inddirekte

I nat var jeg en tur på Cafe Halvvejen i Krystalgade. Efterfølgende skulle en af dem jeg fulgtes med slå en streg, så han valgte den nærmeste port. Kort efter han havde ladt vandet, kom Pernille Højmark (Karen i Krøniken) forbi med sin lille hund, og gik ind i selvsamme port. Hun bor åbenbart derinde. Tænk at kunne prale af, at have pisset i en celebritets port...

Aftenens afsnit indeholdt en scene, der er optaget på Dronning Louises Bro. Fra mit værelse, har jeg udsigt til den bro, og paparazzi'en i mig, var da også på dupperne, da de optog den scene tilbage i maj sidste år. Bevis lige neden under. Tankevækkende, at de spærrede en masse trafik af en hel eftermiddag, for at optage en scene, der varede under et minut...


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Haha, det tænkte jeg også på, da jeg så afsnittet :-D

/strid

Runkedor sagde ...

Tænkte du på hvordan det ville være at pisse i Pernille Højmarks port?