torsdag, januar 19, 2006

Endnu en drøm

Der var udbrudt fugleinfluenza i Danmark. Mangen døde, og planen var vist at resten af folket skulle udvandre af landet. Jeg gik i en stor flok gennem en storbys gader. Byen lignede dog langt fra en dansk by, men nærmere end italiensk by i 30’erne med meget stejle gader. Et fænomen, som pandekagelandet Danmark ikke just kan prale af. Det der var en udvandring, ændrede pludselig karakter, så det i stedet blev en demonstration for Christiania ned af de stejle gader. Jeg er hverken for eller imod, så det var nok grunden til at jeg hoppede op i en indkøbsvogn, der på en eller anden måde også deltog i demo’en.
På grund af de ca. 45 grader stejle gader og min vægt, samt det faktum, at nogle frække personer gav mig et lille skub, begyndte indkøbsvognen at accellere. Inden længe kørte jeg med en allerhelvedes fart ned af gaden i en giftig form for slalom for ikke at jorde alle demonstranterne. Hvordan jeg klarede at manøvrere en indkøbsvogn så frækt, må stå usagt hen. Jeg undgik i hvert fald at komme til skade, da enden på min dødskørsel afsluttede ved et stuntspring af en eller anden art.
Lokationen derefter var et form for slot, som man kun kender det fra fremtidsfilm, og umiddelbart efter deltog jeg i en eller anden form for interaktiv slåskamp med LOC. Dvs. vi figurerede som deltagere i et slags 3D kampspil a la Tekken, hvor vi blev styret af folk udefra.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg drømte i nat, at jeg vågnede og kastede op over min bedste ven, som sad på sengekanten med ryggen til mig. Han hørte det godt, men lod som ingenting. Han vendte sig ikke engang imod mig... Et af flere mareridt fra i nat... Var der nogen, der sagde drømmefanger?!?!?!

Runkedor sagde ...

Engletøs, vil du så lade være med at fjerne fokus fra MIT indlæg! ;-)
Og tillykke med karakteren btw!

Anonym sagde ...

Dine drømme er altid så skide realistiske...

/Drømling