lørdag, januar 14, 2006

En drøm

Jeg tog hjem til en mand, som havde en basforstærker til salg. Jeg gav ham af en eller anden dum grund de 2000 kr. inden jeg overhovedet havde set basforstærkeren. Han blev ved med at tale udenom, da jeg nævnte at jeg godt ville se og prøve basforstærkeren. Til sidst blev jeg irriteret på ham, og han begyndte at virke modstridig og kastede bl.a. havregryn på mig (måske var det guldkorn eller choko-pops. Husker ikke så detaljeret) og forsvandt ned af bagtrappen. Jeg gik på opdagelse i hans lejlighed, der virkede lidt som sådan en påtaget kunstnertypes hjem med en blanding af farvestrålende retromøbler, sækkepuder og havregryn. Jeg kom vist også lidt i klinch med hans kæreste, og drømmen stoppede, inden jeg nåede at finde basforstærkeren eller få mine 2000 kr. tilbage. Håber jeg kan drømme fortsættelsen snart.

Ikke at drømmen var noget specielt i sig selv, når man tager den i betragtning af resten af mit repertoire af wicked og wacke drømme. Det var mere det, at jeg rent faktisk for 4-5 år siden var hjemme hos én i en lejlighed på Østerbro, hvor jeg købte en skod-basforstærker af ham. Drømmen var faktisk baseret på den oplevelse, eller nærmere en slags sequel til oplevelsen. Ikke at det er noget specielt drømmefænomen, men det var mere det, at den oplevelse lægger så fjernt i min erindring. Jeg har ikke skænket den oplevelse nogle tanker i laaaang tid, hvorfor det er lidt pudsigt, at mit underbevidste drømmeapparat lige pludselig hiver den frem. Men der må vel være en eller anden skjult sammenhæng. En association, mit bevidste jeg, ikke umiddelbart er i stand til at fremgrave

Hvad mon det i øvrigt betyder, hvis man mister 2000 kr. i en drøm? Er det mon så et symbol på at man bliver et eller andet fattigere? Ikke at jeg tror på drømmetydning, men der skal da nok være en masse kreative tolkninger på ovenstående.

6 kommentarer:

Runkedor sagde ...

Ahh, det var sgu' da rart hvis jeg snart kom ådan rigtigt til penge...
Glæder mig til at se din "drømmeordbog" benyttet på den række af drømme jeg vil poste på et senere tidspunkt

Pigebarnet sagde ...

Penge
"tab af penge i drømme, at den drømmende i livsvirkeligheden ikke udnytter bestemte muligheder eller talenter." ... var det sølvmønter? *S*

Cerials:
"Korn er et frugtbarhedssymbol. en kornmark peger hen mod en rig høst, dog en høst, der ikke falder ned i menneskenes skød som en naturens gave uden anstrengelse. Høsten kræver bondens hårde arbejde forud."
"Morgen henviser til, at en ny situation vil opstå. Det kan hentyde til en bevidstgørelse."
... men at kornene er smadrede og at de blir kastet i synest på dig ved jeg ikke hvad betyder *gg*

Tager nu krystalkuglen frem og siger:

Du befinder dig i en situation hvor du ikke udnytter muligheder eller talenter som du har. - hvor god er du på en bas stelling? der kunne referencen til stedet være. Hvis du forfølger talentet eller muligheden er belønningen ikke til at overse men du skal arbejde både for at det lykkes og for at lade dig selv forstå og indse det.

Drømme kommer inde fra dig selv så der er jo ikke tale om en spå sceance men noget der rumler indeni som du ikke lader dig selv tænke.

Drømmetydnings symboler er for det meste crap da det er få symboler der vil betyde det samme mennesker imellem.

Hvad synes du? skal jeg få et job på et dameblad istedet?

Runkedor sagde ...

Pengene var store knitrende 1000-kroners sedler...hapshaps...
Jeg synes selv, jeg er ret giftig på en bas, men jeg holder det jo langt fra ved lige. Har vist ikke haft fingrene på de lækre basstrenge i over et halvt år...
Kan vældig godt lide at spille musik, men sangskrivningsprocessen er psykisk irriterende.

Ja, søg ind på Femina...eller måske nærmere Vi Unge, hæhæ...arj, det gav da stof til eftertanke

Anonym sagde ...

While it is one thing to have a social media profile on an online
community like Deviant - ART, it is a whole other thing entirely to have fitted it with an
effective SEO strategy. B) SEO basics - Image 2:
Select-'English' and 'All Countries and Territories'.
It's a competitive world out there on the world-wide web, but SEO consulting can help you dramatically improve your odds of being found in the din and getting your message across. The only thing that cannot be "fixed" later is your blog and post titles. Organic SEO uses valid and safe techniques to rank your site for its keyword. Examine in detail the shift in the customers' rank,
and progress in their positions. Social networking Optimization Websites which include
Facebook and You - Tube could be the latest examples of how "personal"
websites can be appropriated for business. Second tool for power suite is website auditor.
The title is supposed to explain the article, and the title is what your readers see when they search for content.
People these days use the Internet for a varied purpose.
organic search, frequency of blog posts, frequency of on-page optimization, the relative importance of links, the use
of social media, the best way to measure results, etc. For instance, how many TV viewers then came
to your car lot and purchased a vehicle. Now,
if it takes you three years to referrer 3000 members which means
that you receive US$3000 per month. Regardless of whether you like it,
love it, or hate it, social media has become a major player in the SEO world,
and it is a costly mistake to ignore it. These professionals
follow ethical SEO strategy and effectively implement it that finally
increases your website visibility. Why. Today, it is necessary that you scout
the market for the best SEO Host that can help you achieve this.

Keep in mind that Google doesn’t really like page
rank manipulation, even if it’s internally on your site or externally by backlink spamming.
The website serves as a way for customers to find the business and be able to see what
services are offered. SEO requires understanding of various algorithms.


Here is my blog; http://www.wikiwallis.ch/

Anonym sagde ...

Let's think of words that sound dirty but really aren't.
Port forwarding lets you specify which ports the game needs to perform at it's best. It is recommended that the golfers select those putters with which the golfers feel good and works well with their gaming pattern.

Feel free to visit my web site; 2013 a las 12:54 am

Anonym sagde ...

Multiplayer versions is more exciting as in
this, you'll be able to team up or even contend with other participants to defeat the enemies. Port forwarding lets you specify which ports the game needs to perform at it's best.

Well, you can have that same chess engine on your Android
mobile phone, courtesy of Droid - Fish.

Also visit my weblog: http://www.wellingtonflyfishers.org.nz/userinfo.php?uid=20849