mandag, januar 23, 2006

"Krøniken" vs. kaffe

De to ting har en ting tilfælles i min optik. Jeg er afhængig af begge dele, men grundene er lidt diffuse

Jeg bliver nødt til at have min daglige ration kaffe, selvom jeg egentlig ikke synes at smagen er speciel god.
Jeg bliver nødt til at se "Krøniken", selv om jeg objektivt set, ikke synes den er noget specielt. Lettere forudsigeligt og uoriginalt plot og mange amatøragtige skuespilpræstationer.

Jeg er af uvisse grunde draget af begge dele.
Koffeinafhængighed kan være svaret, for kaffens vedkommende, men hvad forklarer min tiltrækning til "Krøniken"?

6 kommentarer:

Sjescia sagde ...

Du følger vel bare strømmen og glor på køniken fordi alle andre gør det.

Runkedor sagde ...

Laktose: nej, søndagen er jo netop ikke dødssyg, når jeg har Krøniken...var det hønen eller ægget der kom først...
Og desuden har jeg nægtet at synes at søndage var dødssyge, siden Ibens gjorde det til en landeplage...

Jess: alle andre? Synes nu jeg kender mange der ikke ser den

Edut sagde ...

Jeg elsker søndage, og krøniken er lige præcis den jeg-behøver-ikke-at-tage-stilling-til-noget-men-kan-bare-blive-underholdt-og-så-har-jeg-noget-at-snakke-med-dem-på-arbejdet-i-morgen-om-agtig underholdning der passer til sådan en weekendslutter...

Kaffe er bare herrenice!

Anonym sagde ...

Krøniken er sgu da en sjofel, ræverød og forbandet pladderromantisk omgang venstreorientret hippie-gøgl. Lignende småkommunistisk propaganda-fis skal man sgu lede længe efter. Føj! Den søde og elskværdige socialkammerat versus den onde virksomhedsejer, der endda var skyld i sin egen søns død. Prut af, mand...

Jeg ser den forresten også.

/Pisling

Runkedor sagde ...

Dejligt med så meget respons på et indlæg. Me likes!

Edut: du siger noget, men jeg synes nu at Beverly Hills og lignende udfylder dette behov for mig...og jeg snakker egentlig ikke om Krøniken med særlig mange...

Pisling, din dobbeltmoralist: ham socialakrobaten er da ikke så sød og uskyldig længere...han er jo fuldstændig depraveret af hans kones tidligere skøgeri, at han nu selv er begyndt at lave sidespring...

Anonym sagde ...

Ja, sådan er den slags jo. Mænd, altså...

/P