fredag, juni 29, 2007

Hvad bør jeg huske?

Før i tiden, når jeg skulle af sted på Roskilde Festival, var jeg altid godt forberedt qua det stressede kontrolmenneske jeg er. Mange uger forinden påbegyndte jeg at lave lister over ting jeg skulle huske. Kategoriinddelte og systematiske lister, der pænt kunne markeres af, når tingene var pakket. Så langt har jeg slet ikke tænkt i år, og jeg regner med at futte af sted mod Dyrskuepladsen i morgen.

Så hjælp mig lige, kære bloglæsere. Hvad bør jeg huske. Eller i hvert fald prioritere højt? Kom med de gyldne råd. Jeg er opmærksom på de ting der udgør rammerne. Dvs. telt, sovepose, billet og dåseøl…hjælp mig med forslag til indholdet!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Et par ekstra bukser vil nok ikke være at foragte.
Samt panodiler

Anonym sagde ...

sorte sække. De er multifunktionelle: til affald OG som alternativ regn-poncho :D

Anonym sagde ...

Brænd endelig nogle skiver med god musik, Muustafa. Martin Grevy tager nemlig sin Boomblaster og et halv ton batterier med. Du skal bare huske, at det skal være almindelige audio-cd'er, for hans mystereoanlæg kan ikke læse mp3-skiver...

/P

Anonym sagde ...

Great info. Lucky me I recently found your website by accident (stumbleupon).
I've saved as a favorite for later!

Here is my web blog :: anti cellulite treatment