søndag, juni 03, 2007

Afstemning: Den største klaphat?

Hvis man bare følger lidt med, gider jeg ikke lige forklare baggrunden for følgende afstemning:



Og når de så er sagt, så forstår jeg ikke, at folk lige pludselig er flove over at være danskere. Det er sgu' da ikke den enkelte danskers skyld, at vi har et par klaphætte løbende rundt i Parken. Hvis jeg skulle tage ansvar for alle de idioter der deler nationalitet med mig, kunne jeg jo ikke gøre andet end at bruge min tid på skriftestolen.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

En streaker er altså en der løber nøgen ind på banen.

S.

Runkedor sagde ...

Doh, det fandt jeg også ud af i mellemtiden, men kan ikke ændre det nu. Men well, i ved hvad jeg mener

Anonym sagde ...

Jeg bliver aldrig for gammel til at hade Morten Stig...

/P

Pigebarnet sagde ...

Det er altid regeringens skyld...!