torsdag, marts 29, 2007

Tættere...

Du lader mig krænke dig, du lader mig skænde dig. Du lader mig gennembore dig, du lader mig komplicere dig.
Hjælp! jeg har ødelagt mit indre. Hjælp! min sjæl er ikke værd at sælge.
Hjælp! det eneste der virker, er at slippe væk fra mig selv.
Jeg vil tage dig som et dyr. Jeg vil mærke dig indvendigt. Hele min eksistens er en fejl. Du får mig tættere mod Gud.
Du kan få min ensomhed, du kan få alt det had det bringer med sig.
Du kan få min manglende tillid, du kan få mit alt.
Få min forstand brudt ned, det er din sex jeg kan lugte.
Lav mig om til perfekt, lad mig blive en anden.
Jeg vil tage dig som et dyr. Jeg vil mærke dig indvendigt. Hele min eksistens er en fejl. Du får mig tættere mod Gud.

6 kommentarer:

milroesen sagde ...

???

Edut sagde ...

Blev gjort opmærksom på Closer af NIN på denne side...

http://atlanta.creativeloafing.com/gyrobase/Content?oid=220978

Anonym sagde ...

Wauw.. i det poetiske hjørne..

Anonym sagde ...

HEH! Tog mig liiige 3 sekunder at regne den ud. Men selv i oversat form holder Trent..

ML

Runkedor sagde ...

ML: Jeps. Er det dig fra DB?

milroesen sagde ...

Ok...så fik jeg en forklaring...tak