tirsdag, marts 13, 2007

Den Sorte Madonna - er det meningen man skal grine?

Pt. kører der konstant trailere for den nye danske action-komedie-tju-bang-film "Den Sorte Madonna". I ved, af typen med en masse kække popsmarte oneliners, der gerne skulle adopteres af drengerøve i alle aldre.
Er det bare mig der er humorforladt, eller ansporer den trailer bare kun minimalt til at trække på lattermusklerne? Er det meningen vi skal grine?

Jeg har det lidt på samme måde, som da jeg så trailere for den der anden i samme genre med Nicolai Lie Kaas som fancy filminstruktør

3 kommentarer:

milroesen sagde ...

Sig mig hvem har tisset på din sukkermad for tiden Runke? Vejret er godt, folk er glade...bare ikke dig. Kan man ønske et positivt indlæg?

Runkedor sagde ...

Auch, den sved. Men jeg tror sgu' du har meget ret i din observation...ved ikke hvem det er der har tisset, leder stadig efter ham!

milroesen sagde ...

Ok, ville bare lige gøre dig opmærksom på det. Op med humøret...jeg vil med glæde give røvfuld til tisseren.