mandag, april 02, 2007

Noget jeg ikke kan få.

Jeg kan ikke glemme smagen af dine tårer.
Din stemme giver genlyd, som var det en ringen for mine ører.
Min yndlingsdrøm om dig går til grunde. Kradser i mit hoved, så jeg mister evnen til at sove
Du får det hele til at forsvinde
Jeg er nede på kun én ting.
Og jeg er begyndt at frygte mig selv
Du får det hele til at forsvinde
Jeg vil bare have noget
Jeg vil bare have noget, jeg ikke kan få.

Du har altid været der til at vise mig vej
Dengang kunne jeg ikke, hvad jeg kan nu.
Dette er ved at ødelægge mig
Hvis jeg havde et hjerte, grå ville være farven

Fortæl mig nu

Du får det hele til at forsvinde
Jeg vil bare have noget
Jeg vil bare have noget jeg ikke kan få.

Her føles det som en skyld
Selvom alt er anderledes nu
Jeg ved at alt er som før
Lige meget hvor end jeg ser, kan jeg kun se dig
Du er en falmende påmindelse om hvem jeg plejede at være

Fortæl mig nu

Fortæl mig nu

Du får det hele til at forsvinde
Jeg vil bare have noget
Jeg vil bare have noget jeg ikke kan få.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gi et hint...

ML

Runkedor sagde ...

Pæn hademaskine