fredag, juni 02, 2006

overtræthed, og lidt fri associationsskrivning

Nedenstående er skrevet natten til søndag, hvor jeg og to andre var ved at lægge sidste hånd på vores bacheloropgave
---
Jeg er overtræt nu. Jeg har været vågen i snart et døgn. Mine øjne har det som om de er blevet indsmurt i tabasco. Jeg har kun sovet 4 timer fra lørdag til søndag, og nu er det mandag morgen, og det er ikke engang fordi jeg har festet hele weekenden.
har drukket så meget kaffe, at mit sved er er begyndt at være mørkt, og jeg har savner et bad og min egen seng. Min bacheloropgave der skal afleveres om nogle timer skal bedømmes af en underviser på mindst 40 år, der kalder sig selv Miemus i sin mailadresse.

jeg frygter, at jeg udvikler en form for tourettes syndrom, dog kun i forhold til nettet, ergo jeg skriver ubevidt bandeord og siger grimme ting, da mine fingre er ude af kontrol. bær over med mig, da min hormonbalance er i ubalance, og det eneste stof der pt. holder mig oppe er nikotin og koffein...

resten af dette er nærmest skrevet i blinde jeg skriver opgave med to fjogede knægte, der tidligere på natten sad og grinede fjoget af et afsnit af beavis og butthead på computerskærmen...de var nærmest som et spejlbillede, bortset fra at de begge er mørkhårede, og de derfor burde hedde butthead og butthead...dog har ingen af dem underbid...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»