torsdag, august 09, 2007

Kommende koncerter

Musikefteråret byder på en stor del koncerter, der for undertegnede, kunne være mere eller mindre interessante. Mit budget og dertil indrettede økonomiske samvittighed tillader mig dog kun at tage til de koncerter, jeg absolut må se. Her snakker vi yndlingskunstnere. Der er dog også en masse koncerter i gråzonen udenom favoritter. En gråzone, der både rummer nye potentielt interessante bands, samt bands med en hvis status, det blot kunne være fedt at opleve, uden at man nødvendigvis er stor fan.

Skulle en af jer musikinteresserede læsere evt. have en gratis billet i overskud til en af følgende koncerter, skal i ikke tøve med at invitere mig med :-)

08.09.07
HEADBANGER'S BALL TOUR:
Sick of it All, Mnemic, As We Fight, The Psyke Project Store Vega

22.09.07
Poeten og LillebrorLille Vega

27.09.07
Under Byen Store Vega

06.10.07
Killswitch EngageStore Vega

27.10.07
Magtens Korridorer
Store Vega

01.11.07
Trentemøller
Store Vega

07.11.07 – dejlig palindrom- og døgnkiosks-agtig dato
Arcade Fire, KB Hallen

12.11.07
Air,
Support: Au Revoir Simone
Store Vega

28.11.07
Editors
Store Vega

29.11.07
Gogol Bordello
Store Vega

30.11.07
Suspekt
Support: Marwan
Store Vega

10.12.07
THE BLACK CRUSADEMachine Head, Trivium, Dragonforce, Arch Enemy, Shadows FallKB Hallen

Glemte jeg nogen?

8 kommentarer:

LaQuack sagde ...

Nightwish i KB-hallen og Volbeat i Vega?

Runkedor sagde ...

Nej tak til Natønsket, og Volbeat er jo desværre udsolgt.

LaQuack sagde ...

De spiller også i Gimle :)

Anonym sagde ...

Gode navne, men jeg kan sgu helt ikke ignorere, at du frivilligt vil opsøge Jonas fra Puls. Hvad fanden? Du er jo gået komplet sidelæns, mand!

/P

Runkedor sagde ...

Jamen, Jonas har vist noget mere af byde på, end at være irriterende skærmtrold...nu er han jo voksen og har følsomt fuldskæg

Anonym sagde ...

Ja, det er rigtigt. Jeg var nok for hurtigt på fordømme-aftrækkeren. Han var jo også god i Anja & Victor-filmene. Blah... ;-)

/P

Edut sagde ...

Jonas har gjort det godt. Manden har rent faktisk noget på hjertet:

http://www.spokenword.blip.tv/file/293441/

(Optræden med "Drukner I Ord" fra dette års Roskilde Festival)

/Edut

PS: Tyttebær er godt at synge på!

Anonym sagde ...

Et absolut must dette efterår er sgu da Blue Foundation i Vega... !!!!