tirsdag, februar 21, 2006

Alt tæller

Alt tæller, og der er kun få dage tilbage. Det er kun et spørgsmål om tid. Jeg kører en tur med min bedste ven, hvor vi mødes med en masse andre mennesker er mennesker. Jeg får sikkert en nytteløs tinnitus, men det er jo bare en smerte, jeg er vant til, når jeg ikke nyder stilheden. Jeg kan bare ikke få nok af den sorte fest, hvor alle er klædt i sort. Det er den sødeste perfektion, og hvis du gik i mine sko, eller så verden i mine øjne, ville du vide, at det kun er et spørgsmål om lyst.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jaaaa...lige om lidt er det !!! Glæder mig!!

Sjescia sagde ...

Hmm, lader til at jeg er den eneste i verden der ikke skal med. Tror bare jeg gemmer mig under dynen på lørdag.

Pigebarnet sagde ...

... jeg skal slide og slæbe med at dele en masse kød op i potioner hele lørdagen, uden betaling endda... og bagefter sætte familiebilleder i albums. hvad kunne være bedre? koncert? hvilken koncert? *ignorerer alt* .. Jeg skulle aldrig have haft dem på repeat den sidste måneds tid .. it's my own fault. ... men muus? godt nok er de store.. men både i kbh og århus? er det ikke at overdrive.. det er jo kun virkelig seje bands som... DAD .. det er værd for... *S*

Pigebarnet sagde ...

og forresten bør du ikke sætte forventningerne så højt... du ved jo det ender med at du bicher over lyden, et ekko eller et eller andet lignende dagen efter...

Runkedor sagde ...

Pigebarn, aner jeg en let bitter misundelse, dér?...og ja, den med forventningerne er jeg altid obs på. Faktisk er min begejstring udadtil meget større end den er indadtil...det er jo KUN for at gøre jer andre misundelig

Pigebarnet sagde ...

nah... det med køddet blir vel super.. håber på at der falder sympati kød af til mig... at jeg så har nada fryserplads.. well...

Pigebarnet sagde ...

nu er det jo også man skal huske at du modsat mig har sluppet en pæn skilling for det... ja jeg er sikkert pisse nærrig ..

Runkedor sagde ...

Hvilket kød?
Jeg går altid ind for at betale store sumemr for oplevelser, der har potentiale til at gå over i historien

Anonym sagde ...

Depeche Mode ... pfft!

/Strid