onsdag, december 20, 2006

Bitching!

Hey Gud (eller hvad du nu hedder, dig der styrer skæbnens gang)! Du finder det bare ret morsomt, hva'? Selvom jeg har nok af ting at kæmpe med, skal jeg åbenbart udfordres igen og igen OG? Ja, jeg kalder det udfordringer! For der findes jo ikke problemer? Er jeg mon sådan et lille eksperiment for dig, der skal bekræfte om Murphys Lov holder?

...og på trods af at jeg hverken tror på Gud eller skæbnen, så er det meget rart at have nogle lettere diffuse objekter, at skyde skylden på af og til. Og ja, nogle synes sikkert jeg whiner, for hvad med de sultne børn nede i Afrika, der har det meget hårdere end mig? Jeps, de har det hårdt, men de lever sgu stadig i en happy-joy-joy-glad-i-låget-tilværelse i forhold til de sultne børn i Afrika, der samtidig har AIDS, leukæmi, en incestuøs far og spedalskhed. Man kan altid finde nogen der har det værre, så jeg brækker mig over at høre den sammenligning. For man kan også altid finde nogen der har det bedre!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

søde Christian,

det skal nok gå det hele...Hovedet på bloggen - jeg synes du er en alletiders fyr! :-)

Kh Karen