fredag, december 22, 2006

2006 - Året der gæk

Jeg er pt. for opgave- og julestresset til at nedskrible min egen ”Året der gik”-blog, så i stedet har jeg nakket en lignende fra Frøken Roesen…eller skal vi kalde det tagget…så bliver det jo lidt mere lovligt

Årets bedste begivenhed idag: At Louise og jeg har fået nogenlunde styr på modulopgaven, så jeg kan holde en nogenlunde anti-stresset jul.
Årets bedste bog: Jeg har vist ikke læst nogle helt nye, men fik meget ud af at læse ”Anvendt Retorik” der handler om…ja, anvendt retorik. ”BlondAnett” var nu også ganske underholdende. Om en massagepiges bekendelser
Årets bedste koncert: Tja, der var vel et par på Roskilde, fx Placebo…på trods af, at jeg så mine favoritter Depeche Mode to gange, var det ikke store koncertoplevelser.
Årets bedste film: Match Point gjorde vist et godt indtryk, for det var den første der poppede op, da jeg blev stillet dette spørgsmål
Årets bedste tv-program: Der er en næsten lige kamp mellem ”Prison Preak” og ”24”
Årets album: Mange kandidater…jeg har lyttet en del til Veto’s ”There’s a Beat in all machines”…eller Muse’s brilliante comeback ”Black Holes and Revelations”, selv de er gået lidt mainflow
Årets sang: Det kunne blive ”Igen og igen OG” med Nephew. Den er lidt catchet på en alternativ måde, og selvom den er masser af airplay, er det ok, at kunne lide dem uden at sælge ud…eller også ”Supermassive Black Hole”, selv om de er gået lidt op
Årets mest blærede: Snakker vi ting man kan prale med? Så må det være, at have set Depeche Mode to gange, haha
Årets bedste fest: Det er lidt et paradoksalt spørgsmål, for den bedste fest, bør man jo ikke kunne huske!
Årets bedste tøj: Min Kappa-hoodie holder stadig efter 6 år…
Årets mirakel: At jeg bestod min bachelor på trods af store gruppeproblemer
Årets udfordring: At starte på kandidaten…selvom det nu ikke er så slemt, som man kunne frygte.
Årets jubii: Der er flere. Har fundet lejlighed. Har haft et godt år på mit studiejob, hvor de i den grad forstår at sætte pris på deres medarbejdere.
Årets mest stressende: At skrive bacheloropgave med to gutter, hvor vi arbejdede sammen som olie samarbejder med vand…
Årets skuffelse: At blive sagt op hvor jeg bor
Årets mest belastende: En hvis person, der ikke hedder Anja. Ej hellere Nana, men én ting sammenblanding af disse to navne…
OG ENDELIG…Årets største begivenhed i kongehuset: Jeg er agnostiker, så jeg tror ikke på blåt blod, og undlader at svare på dette spørgsmål.

I blogosfærisk ånd, leger jeg stafet, og sender denne videre til Edut, Cirkusprinsesse og Pisling…og andre der læser denne blogs. Det er jo jul, så i skal også få glæden ved det :-)

Ingen kommentarer: