fredag, november 04, 2005

Blog'n'beer

Onsdag aften var jeg deltager i et fokusgruppeinterview på KUA. Den mere interaktive og personlige version af et Gallup-interview. Emnet var det sociale aspekt af at blogge, og interviewerne var et par specialeskrivende piger på Medievidenskab.
Jeg mødte meget velvilligt op, da jeg elsker at føle mig vigtig og vil gerne have lidt mere end bare de gennemsnitlige 15 minutter (jeg har vist opbrugt min kvote allerede). Jeg indrømmer også gerne, at jeg faktisk synes det er sjovt at blive telefoninterviewet af Gallup.
Interviewet gik fint, og det var sjovt at møde andre bloggere med andre motiver til at skrive end ordkløveri og flueknepperi i en grad, der får fluen til at gå skævt flere dage efter.

Min IRL-ven og blogbuddy Jakob var også deltager, og vi havde planlagt at forkæle os selv med et måltid Taco Shop efter interviewet. Derefter hjem og stene Desperate Housewives (ja, jeg erkender og står ved det endnu engang: jeg synes det er en god serie). Der var ikke planlagt svinkeærinder, og min comfort zones grænser skulle jo helst ikke krydses. Til dels fordi jeg havde savlet og fantaseret efter Taco Shop-guf hele dagen, og til dels fordi det jo var en schoolnight, og skulle starte på nyt arbejde torsdag.

Men spontanitet længe leve! Jakob, jeg og de andre bloggere, røg en tur på Saxon. Den ansvarsbevidste hvide engel på min skulder skævede hele tiden til uret, og ved hver øl sagde jeg: ”Dette er den sidste, og så smutter jeg”. Onsdagsdruk har jo også en mærkelig effekt på mig. Men id’et (som vi for at blive i analogien, kan kalde den røde djævel) krævede sin ret og det blev vist til 5 store fadbjørne, før jeg takkede af. Damn, der var ellers potentiale til at blive en sjov aften. Sådan er det ofte med spontanitet. En tand sjovere end det planlagte.
Og hygsomme og spøjse mennesker var de helt bestemt. De fortjener en shout out, så check dem ud her: Sille, Kontrolpigen, LaQuackk og Morfar.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jaaa...det var hyggeligt! Og du slipper ikke med 5 øl næste gang...og så lad uret og ham den lille hvide blive hjemme..
Vi ses vel den 19. ik??

Runkedor sagde ...

Jeg tror den hvide har det med at forsvinde lidt i weekenderne ;-)
Og ja, regner da med at dukke op den 19. :-)

Kontrolpigen sagde ...

Tak for sidst! Det var rigtig hyggeligt:-) Jeg lader også min lille hvide (bil) blive hjemme, og jeg glæder mig til at se jer alle igen.