søndag, november 06, 2005

Moblog

Af en eller anden grund får jeg altid ideer til blogs, når jeg ikke er foran min PC. Og oftest er de pga. mine egne kvalitetskrav ikke egnede som reelle blogindlæg. Som konsekvens af dette, har jeg hoppet med på unoderne og oprettet en moblog. Nu kan jeg spamme min egen blog med vås, vrøvl og andet ordkløveri i sms-sprog, uafhængigt af tid, sted og mulighed for internetopkobling…
For de af jer, der ikke har set det endnu, så findes Mobloggen i bloggens venstre side…

10 kommentarer:

Edut sagde ...

Det var sqda en helt fantastisk ide!

Glaeder mig til at laese dine indfald.

/J

Anonym sagde ...

Men hvor bliver den af, Musling?

Anonym sagde ...

Hey Krede...
Når jeg sidder her på ruc og læser din blog - ligger det lidt rodet, efter du har sat den der moblog ind. Muligvis fordi du køre i firefox derhjemme eller en anen IE end den der bruges her. ville bare lige sige det, da det jo er synd at din side virker lidt uordenlig...når nu du er sådan en pæn dreng :o)

Runkedor sagde ...

Sille>
Nej, nej, nej, du må ikke kalde mig Krede - det minder mig om en popsmart studievært eller noget...;-)
Rodet? Øv. Jeg baksede ellers lang tid med det, for at få det til at se nogenlunde acceptabelt ud. Hvilket den også gør hjemme hos mig selv og her på mit arbejde. Prøv at checke den hjemme på din egen pc, så jeg kan finde ud af om det er et generelt problem :-)
Og jeg er altså ikke pæn! Har ikke barberet mig i tre dage, og min skjorte er UDEN for bukserne

Anonym sagde ...

Jamen altså folk der har lange navn, må finde sig i lidt af hvert.. og Christian lyder altså meget pænt...krølle? - ej...øhh Krelle? - slet ikke... Chris - NEJ...okay okay Christian så da!!

Hjemme mener jeg den ser fin ud - muligvis er det noget med IE'en herude...måtte skrive en lignende kommentar til en anden - hvor den gjorde lige så.

Runkedor sagde ...

Jamen ok...men ellers er jeg blevet kaldt Kædde af min farfar. Krille kan jeg heller ikke lide...faktisk plejer jeg at reagere på mit efternavn...

Anonym sagde ...

Kædde er også et godt navn!! Det kan vi lide :-)
Hmm...dit efternavn tror jeg at jeg ahr til gode til vi ses igen.. Men gad vide hvad det er...øhh lækkermusen?? øhh...sprallemand?? Andersen?? Ej jeg gir op...men vi ses jo snart - og så skal jeg nok hitte ud af det...

Runkedor sagde ...

Sille> et hint kunne være at checke min mailadresse ;-)

Anonym sagde ...

Nåå jaja - nu ikke så kæk du!!
Din side ser fin ud herhjemme fra i øvrigt...

Runkedor sagde ...

Kække Kædde?
Det var godt med hjemmesiden. Her er der dog stadig lidt problemer med for smal margen