tirsdag, november 22, 2005

Dumt dumt html-koderi

Som brugere af Internet Explorer nok kan se, spiller mit nye layout ikke helt. Det eneste jeg gjorde var at skifte layoutet, da mit tiltag med en moblog ikke helt funkede med det tidligere retro-design. Er derfor røget tilbage til en lidt mere simpel stil. Konsekvensen er dog, at min moblog og profildata og alt den slags, er røget helt ned i bunden. Det er jo ikke meningen? Der må være gået noget galt i html-kodningen i vendingen. Derfor, kyndige html-hajer, hjælp mig ud her, og jeg dedikerer jer et blog-indlæg!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Muussi!

Jeg vil meget gerne kigge på koden. Men det bliver liiige nødt til at vente lidt, da jeg (som altid) er snot fortravlet. Allrightythen...

/Pisling

Anonym sagde ...

Uden at skal gøre mig alt for klog på html - så tror jeg 'bare' at du skal lege lidt med bredderne i koden...så kommer det til at se pænt ud igen....Vil gerne hjælp dig, hvis ikke du har mod på det selv... Uanset...husk at tage en kopi, at den opsætning du har nu...just in case..