søndag, oktober 21, 2007

Når sprutten går ind…

…går prutten ud.

Yes, og nu fik jeg også erfaret det på egen krop. Det stinkende ikkerygningsfænomen, som opstår i byen-situationer, hvor mange mennesker er samlet på lidt plads. Troede først, at det var lidt en skrøne, men den er nu god nok. Flere gange måtte jeg tage mig selv i at holde vejret, for ikke at komme til at inhalere lidt flatulens fra andre i-byen gæster. Det er lidt vand til rygernes mølle i den ophedede rygeforbudsdebat, der vel stadig kører. Kan nærmeste se dem for mig, stående som Nelson fra Springfield og pege, mens de siger: ”Haha!”.
Nå, men det ændrer jo nok ikke på lovgivningen. I det mindste er prutter ikke sundhedsskadelige…og så minder det os jo bare om, at vi alle er mennesker…

2 kommentarer:

Martin sagde ...

Synes da ellers at have læst, at køers fjærten er skyld i næsten 11 pct. af verdens CO2 udslip....No shit.

Anonym sagde ...

Jeg har nu aldrig oplevet at nogen har feset i min generelle retning på en bar ... men det er også rart at have noget til gode. På en måde.

Mette.