tirsdag, februar 27, 2007

Ny komedieserie på TV3

Mandag aftens komiske indslag i TV-aftenen var hverken Simpsons, Frasier, Little Britain, Friends eller andet, der normalt kan påvirke mine lattermuskler. Derimod var de nok ret så ufrivilligt sjove deltagere i den nye sæson af ”Paradise Hotel”. Med en selvglæde og et storhedsvanvid, der let kunne få en praktiserende psykiater til at indlægge flertallet med diagnosen megalomani, kæmpede deltagerne (i en parallelt kørende konkurrence om hvem der forbrugte flest dåser voks i timen) om at komme de mest lamme udtalelser. Flere gange tænkte jeg: ”Det MÅ være skuespillere…”
Glæder mig allerede til næste afsnit.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

De spillede et klip på P3 i går, hvor man hører en gås fra Paradise Hotel udtale noget i stil med: "Jeg er måske lidt af en flottenheimer. Ja, I kender jo nok ikke udtrykket – men det er bare sådan, man tænker ligesom flooot, ikk'..."

Vi lader den stå et øjeblik.

/P

Runkedor sagde ...

Der var bestemt flere guldkorn i første afsnit. Misjas (hvad sker der i øvrigt for det navn?) kommentar til at han var blevet sendt hjem;at det var et tab for programmet pga. hans udseende...say whaaaat!?

Anonym sagde ...

Hahahaha, det lyder som et program, jeg ville elske at hade. Så kunne jeg sidde der, og få bekræftet alle mine fordomme. Men jeg kan ikke tage TV3. Øv?

Strid