mandag, juli 17, 2006

Hovedpine

Jeg har lige været en uge på Rhodos med 5 andre gutter, så jeg burde nok kunne fyre en masse sjove anekdoter fra den tur, men det er noget andet der bryder mit hoved lige nu. I mere end én forstand, for det drejer sig om hovedpine. Næsten hver dag på turen, blev jeg ramt af en mindre spændingshovedpine, der dog for det meste blev klaret ved et par Panodiler/Iprener/Kodimagnyler, en kop kaffe og en Martini-apetirif. På hjemrejsedagen i går var hovedpinen nærmest konstant og hverken piller eller litervis af vand synes at hjælpe. At skulle sidde i et fly i flere timer, hvor muligheden for at sove er nærmest ikke-eksisterende er ej heller en picnic.
I dag har det været det samme, så min desperation fik mig til at telefonere en massør og jeg fik en tid samme dag. Jeg nyder generelt at få massage (hvem gør ikke det?), men i dag var nok den mest smertefulde jeg har oplevet. Min nakke og skuldre var særdeles myosebefængte, og forhåbentlig dette der var årsagen til min konstante hovedpine. Jeg kunne nærmest visualisere en flok tennisbolde under huden, da massøren æltede i mine muskler. Myoser, der havde besluttet sig at leje sig ind på Hotel Runkedor og okkupere størstedelen af hotellets værelser. Så nu håber jeg bare på det bedste og massagen ”payer off”, for hovedpine er nu virkelig nederen og pacificerende. Piv piv

Ingen kommentarer: