søndag, november 11, 2007

Arghh, valgvideoer på nyhedssider

Arrghh, hvorfor kan jeg ikke få lov til at checke mine faste nyhedssider på nettet, uden at en selvstartende valgvideo fra Fogh (og andre politikere) går i gang? "Hvad kunne du tænke dig at blive, når du bliver stor?", har jeg nu hørt ham spørge en lille dreng om utallige gange, mens jeg blot var interesseret i at orientere mig i de seneste nyheder.
Det forbedrer ikke just deres sag (hos undertegnede i hvert fald), at være irritationsmoment på den måde.

Jeg går sgu' et skridt tilbage i udviklingen, sælger mit internet og køber en avis uden popups og selvstartende videofilm.

1 kommentar:

milroesen sagde ...

Jeps jeg er også godt træt af Anders og Lars som går i gang med at snakke når jeg prøver at tjekke nyheder. Jeg vil godt have lov til selv at vælge hvilke politikere jeg vil høre på:(