onsdag, maj 09, 2007

Et par billeder

Jeg er lidt for doven til at blogge for tiden, men dog meget flittig til at dokumentere min hverdag på min FlickR. Derfor poster jeg lige et par billeder derfra for at holde liv i bloggen:

I forbindelse med et lille rendezvous på Rust, rendte jeg i underetagen ind i disse to hoveder; rapfreestylerne MikL og Fantomet (årets vinder af Fight Night) der stod og svinede hinanden til over hæphop-rytmerne. Traditionen tro, er battlernes emner valgt af publikum, og da sidstnævnte henvendte sig til mig for et emne, var det første stikord der poppede op: "internettet"


Karenstid: Så har man ventet de 4 måneder med karenstid førend at man kan tillade sig at låne cd'en, og så har de ikke engang fået den hjem endnu, tsk tsk.



Skelbækgades fortov...

Ingen kommentarer: