onsdag, november 15, 2006

Min egen meme

Memes er et begreb der florerer i bloggersfæren og fungerer som en slags kædebrev med et par spørgsmål, hvor kun fantasien sætter grænser (i hvert fald min fortolkning af reglerne). Man svarer på spørgsmålene og sender så stafetten (eller tagger, som det hedder i blogsprog) videre til nogle andre udvalgte bloggere, der så sender den videre osv.
Jeg vil nu være original og starte min egen. Derfor:

1: Hvad står øverst på din ønskeliste til jul? En lejlighed i Kbh C
2: Hvem er din favoritperson i Matador? Oberst Hachel
3: Nævn et blæret fremmedord? Sensorisk deprivation…det har da en unik klang, ikk’?
4: Hvad var din senest købte cd? Tja, jeg købte ikke, men fik Deftones nye ”Saturday Night Wrist” i fødselsdagsgave
5: Hvor mange dage siden er det, du oprettede denne meme i forhold til da det blev startet, som er 15. november 2006 - 0 dage

Jeg tagger Cirkusprinsesse , Frøken Roesen, Morfar og Ulla

Husk at henvis til den der har tagget jer

3 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Så er den barber gedet!

Runkedor sagde ...

Roesen: ja, det må man sige...det var også lidt meningen med "eksperimentet"...gad vide om jeg selv bliver tagget igen

Anonym sagde ...

Hmm, jeg sad og trykkede på link efter link for at finde ud af hvor dette meme er kommet fra. Ja, hos mig blev den så den direkte årsag til at jeg kom igang med at blogge igen...