mandag, november 13, 2006

Et scenarie

Et sted sidder bedsteveninderne Anita og Charlotte:
Anita: ”Ihh, Danny det svin slog op i går, hulk hulk
Charlotte: ”Åhh, skat, det er jeg ked af at høre…men ved du hvad!? Det er hans fejl, det er ham der ikke ved hvad han går glip af!
Anita: *ser et lys*: ”Ja, du har ret, søde! Han smider guld på gaden, den blinde idiot!

Et andet sted sidder de gode venner Casper og Erik:
Casper
: ”Jeg er sgu’ lidt nede. Nu har jeg prøvet i flere uger, at flirte og lægge op til Anita. Men jeg er luft for hende. Suk!
Erik: ”Nahh, fuck hende, dude! Det er hende der er blind. Hun ved sgu’ ikke hvad hun går glip af!

Et tredje sted sidder et andet vennepar:
Frederik: ”Hvordan går det med kærligheden?
Danny: ”Ikke godt. Jeg måtte gøre det forbi med Anita i går. Jeg prøvede virkelig at finde hendes kvaliteter, men hun irriterede mig i længden!
Frederik: ”Kedeligt at høre, men jeg er sgu’ sikker på at du har gjort det helt rigtige

Ingen kommentarer: