lørdag, november 11, 2006

Leveret frit fra

Nåh, er i trætte af at jeg fylder min blog ud med random billeder taget med min nye smarte Sony Ericsson K610i? Det er jo lidt sjovt, og svært at lade være, og jeg gider ikke lave en moblog...eller måske? Synes min musiksmag qua last.fm er vigtigere

Jeg har på min kandidatuddannelse pt. et modul der hedder Informationsformidlingsteori. Det er sgu' ganske i orden. På trods af de meget videnskabelige tekster, der præger pensumlisten lader jeg mig ikke slå ud. Må indrømme, at jeg på trods af den "varme" og personlighed jeg savner i læringslitteratur, så tænder det også lidt i mig, at det er så hardcore og præcist. Jeg agter selv at aflevere en modul-opgave, der er helt blottet for personlighed, der bare er knivskarp som en...øhh, kniv!...

Og ja, meget apropos, så skal opgaven handle om dette her. Nemlig blogs. Mere konkret skal emnet være "forskerblogs". Det er jo også en slags formidling der foregår via denne nye form for videnskanal. Omend mere uofficielt end gængs forskningskommunikation. Og for at leve os ordentligt ind i projektet, har min projektmakkerinde og jeg selv oprettet en "forskerblog" til formålet...

Næste lørdag er der igen møde i musikklubben Resonans. Temaet er denne gang "Girl power". Bare rolig, ikke noget med at vi skal sidde og begræde Spice Girls opløsning i sin tid, men i stedet komme med hver vores bud på gode kvindelige sangere. Jeg har pt. 9 kandidater. Dvs. 4 jokere in case of sammenfald...

Nu vil jeg snart spise. Skal have pita-brød (en spontan idé jeg fik, da jeg brugte lidt mere end 5 minutter nede i Fakta tidligere i dag), og bagefter forberede case til skolen om Journal Impact Factors og deres brug i forskningsevaluering. Senere er det vist tid til Matador. Jeg har fundet ud af, at Oberst Hachel kandiderer stærkt til at være min favorit

Ingen kommentarer: