mandag, oktober 03, 2005

Føs'dagsønsker

Om en måneds tid er det min tur til at fylde år. Min familie er så småt begyndt at efterlyse gaveønsker (tiden hvor kreativitet og overraskelsesmomentet i gaveindkøb er åbenbart overstået). Jeg er dog, traditionen tro, flad for ønsker. De ting jeg mangler, er enten ting der klart overstiger mine kære familiemedlemmers gaveindkøbsbudget (fx. ny cykel eller en ejerlejlighed i Kbh K), eller små ubetydelige ting som jeg alligevel selv køber, når der er behov for det (fx. torskerogn og cykellygter)

Derfor spørger jeg Jer, i faste(?) blog-læsere, der samtidig kender mig. Hvad skal jeg finde på at ønske mig? Hvad mangler jeg for at gøre min verden perfekt? Altså udover situationsfornemmelse, men det er desværre en ting, der ikke er så let at pakke ind (jeg har prøvet, men bliver altid gennemskuet) og give i gave.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Store planter(planter er altid seje!), noget tykt lækkert tæppeværk til den fancyfarvede sofa, Bøger.. der er da altid nogle bøger man mangler :P, seje høretelefoner hvis ikke dem du har i forvejen er fantastiske, hvis du er en af dem der smider vater væk så sådanne sataner... hmm... Koncertbilletter? Teater billetter? er der film du bør eje... Bare fordi man selv går ud og køber det er det smart nok at ønske sig det anyway... ok måske ikke lige tun... Der er kommet nogle fantastiske cykellygter by the way men jeg er ikke sikker på om de er i handlen endnu.. bruger elektromagnetisk dynamo, sådanne sager der never ever skal ha batterier og holder indtil man smadrer dem... DET er smart!!

Anonym sagde ...

... vanter :P ... og hvad med musik... :O så længe man ønsker sig eksakte titler er det ikkeså trist som cd gavekort...

Anonym sagde ...

Den nye med Spleen United er fantastisk! Du bør eje den, Mussi. Ja, det bør du...

/Pisling

Runkedor sagde ...

Yeps, men havde jeg vist også "advaret" om forinden

Runkedor sagde ...

Hæhæ, nej. For rent anatomisk har alle mennesker lige mange muskler :-)

Anonym sagde ...

Ja, du er meget mu(u)skuløs. Flot fyr...

Runkedor sagde ...

Bodegamuskuløs, that is ;-)...og hvem kom med den kommentar? I må ikke være anonyme

Anonym sagde ...

...det var da Pislingen ;-)