onsdag, februar 23, 2005

Runkedoren - nu med billeder

Er ret glad for bandet Slipknot (heavydrengene med kansasdragterne og de fæle masker) - så glad, at jeg i sin tid sendte en uofordret ansøgning til dem for at blive en del af truppen.

De er 9 mand høj, så de mangler på musikere, ergo jeg måtte tænke innovativt

Mit dræberoutfit bestod af en gammel djævlemaske og en "blotter"-coat (det tætteste jeg kunne komme på en kansasdragt. Musisk ville jeg tilbyde guitarlir på min båndfalske Fender Stratocaster-kopi. Men guitarister mangler de ikke, så jeg måtte have noget i baghånden. En panfløjte var sagen. Og med sådan en kørt igennem en fæl heavydistortion skal jeg love for, at jeg ville kunne være med til at revolutionere metalmusikken! Yeah!! \m/

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er kraftstejlemig lidt af en original. Det må man alligevel give dig. Spøjsling ;-)

Hvorfor aflægger du egentlig ikke audition hos det sydamerikanske "panfløjte-band" på Rådhuspladsen i København? De er sådan nogle dejlige drenge.

/Kommentarling

Anonym sagde ...

...lækker...