torsdag, januar 27, 2005

Kære A

Kære A

Du viser dig sgu' at være lidt af en narrefisse. Så går du rigtig og spiller op til én. Kommer med hentydninger, uden at gøre alvor af dine "trusler". Måske har du opgivet mig.

Måske teaser du, fordi du ved du har tabt? Ja, du kan lige så godt droppe det. Hopper ikke på dine små lege mere. Jeg ved, at dine trusler er tomme. Jeg kender historien om Peter og ulven. Din tid er talt, og de smuthuller du før brugte for at narre mig, er lukket land for dig.

Når du er så udspillet, kommer du med de feje tricks? Du kender mine akilleshæle. Du ved hvor du kan manipulere mig. Problemet er, at jeg også har regnet disse ud. For det eneste jeg frygtede var dig og dine egenskaber. Men da jeg fandt ud af, hvor uskadelig du egentlig var. Da jeg endelig så dig i øjnene, tabte jeg respekten. Du vil forhåbentlig langsomt blive en mindre og mindre del af mig, for til sidst at uddø.

Ingen kommentarer: