torsdag, juli 26, 2007

Stressede husfruer?

Det slog mig lige, at jeg mangler Desperate Housewifes i mit liv. TV2 har jo givet serien ”sommerferie”, selvom den var midt i en sæson. Men det har jo nok været vigtigt at give den lidt fri, for i disse tider kan man ikke åbne en avis uden at støde på en artikel om stress. Man hører om kendte der står frem på BT og EB’s forsider; ”Jeg gik ned med stress”. Det næste må jo så være en kendt tv-serie: Desperate Housewifes udtaler i privat interview med BT; ”Det blev for meget til sidst. At skulle leve op til forventningspresset og hele tiden score højere seertal. Det blev for meget. Mistede koncentrationen og bad TV2 om ferie”
I stedet sender de så Ugly Betty. Hendes stresstærskel er TV2 åbenbart ret ligeglad med. Eller også er en grim pige i en harmløs modebranche åbenbart ikke lige så stresslatent som et par desperate husfruer, der har mord, utroskab, lig i lasten en masse og andet godt drama på dagsordenen.
Men hvorfor er det ellers de sender DH på ”sommerferie”? Er de bange for, at familien Danmark forsømmer tv’et, fordi de hellere vil være ude i regnen?

4 kommentarer:

milroesen sagde ...

Uhhh ja jeg savner godt nok også Desperate...havde helt glemt at det var det jeg savnede hver onsdag aften i mit liv. Fik kun set det første afsnit af Ugly Betty, som jeg syntes var lidt for The devil wears prada-agtigt, og har derfor ikke set mere af serien.

Anonym sagde ...

Hvis du er ved at blive desperat: tv.links.co.uk

Anonym sagde ...

... eller se Norsk Tv2 om tirsdagen!

Runkedor sagde ...

ARggh arghh, hvis jeg bare havde husket det gik på Norge 2 :-(