søndag, november 07, 2004

J-dag

Her er så mit jomfru-indlæg...

Hvad er det med den der J-dag? Er man underlig, hvis man syntes det er noget pænt opreklameret noget? En øl, der faktisk ikke smager ret anderledes end så mange andre, frigives med pomp og pragt. En øl, der alligevel smager ens hvert år?
Dette var således hvad undertegnedes fredag aften gik med, på en lille trendy cafe i provinsbyen han var født og opvokset i.

Denne event er ventet af mange i flere uger op til. Og det på trods af, at der er over 1½ måned til selve juleaften. Så da øllen efter countdown og deslige endelig blev frigivet, skulle det selvfølgelig også akkompagnieres af musik der passede til. Så den stod på "Last Christmas", "Jul, det cool" og andre gamle julehits som er ok, at høre en enkelt gang om ugen, men altså ikke som her: 3-4 gange hver inden for det par timer jeg var der...

2 kommentarer:

Caroline sagde ...

Tillykke med siden.. er vild med tapetet. Der er noget helt matadorsk over det.
Og ja.. J-dag er skabt af fanden i vrede.
Har forøvrigt skrevet en kommentar til dig under Halleluja-tråden i Dukkehuset.

hep hep

Anonym sagde ...

Hej Skrævling,

Ja, jeg var der jo selv. Tro det eller lad vær', men jeg fik aldrig smagt den forbandede øl. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg faktisk ikke den smager så godt. Men problemet i fredags var nok snarere, at jeg hele tiden fik bestilt noget andet - sikkert i kraft af min brandert...

Nå, men tillykke med bloggen - den er nydelig. Den er hermed tilføjet mine foretrukne links, og jeg ser frem til dine fremtidige indlæg. Du er jo så skarp, at man kan skære sig på dig ;-)

/Pisling (www.svperstar.dk)