lørdag, januar 17, 2009

Hvor svært kan det være!??? (Besværlige Billetnet)

Grrr, endnu engang er jeg voldsomt frustreret i forbindelse med bestilling af billet. Før var det Billetlugen, der satte mit pis i kog. Nu er det så Billetnet.

Sagen er den, at jeg fik et gavekort til Betty Nansen-teatret. Et gavekort som var administreret gennem Billetnet og således med Billetnets logo og det hele. En god gave, der skulle omsættes til et par billetter til Nick Cave-stykket. For at bestille billetter skulle man enten ringe til dem (hvilket kun kan ske i deres meget begrænsede telefontid) eller bestille via billetnet. Jeg reserverede så et par billetter via Billetnet og tog i dag på posthuset for at hente dem og ville betale med mit gavekort. Dette kunne jeg imidlertidig ikke, da gavekort skal bruges på selve teatret de var udstedt hos.

HVORFOR I ALVERDEN SÅ ADMINISTRERE BILLETSALG OG GAVEKORT GENNEM BILLETNET, HVIS MAN IKKE KAN BETALE MED GAVEKORTET HOS SELVE BILLETNET, HVOR MAN NETOP BESTILLER BILLETTER?

Arghh, skulle lige ud med det. Det virker bare så ulogisk. Jeg er sgu' ikke tankelæser og forstår Billetnets og Betty Nansens indviklede regler. Kunne de så ikke bare have skrevet det på billetten.
Endnu engang har kunden uret...

Ingen kommentarer: