lørdag, december 15, 2007

Koncerter 2008

Det ser ud til, at livemusikåret 2008 bliver endnu et år med potentiale til at rive mine ører fra hinanden og fylde dem med dejlige hyletoner. Min skrantende økonomi begrænser mig dog i at komme til samtlige af nedenstående koncerter, så føl jer fri til enten at give mig et partout-kort til Vega/KB Hallen/Forum etc.

19. januar
120 Days, Store Vega
31. januar
Korn, KB Hallen
13. februar
The Cure, Store Vega
14. februar
Alec Empire, Store Vega
24. februar
Queens of the Stone Age, KB Hallen
27. februar
Smashing Pumpkins, Valby Hallen
4. marts
Band of Horses, Store Vega (dog desværre udsolgt)
19. marts
Spleen Utd, Store Vega
24. april
Suspekt, Store Vega
5. juni
Celine Dion, Parken

Mangler jeg nogen?

3 kommentarer:

Edut sagde ...

Arg! Celine Dion - ja, så taler vi da ihvertfald hyletoner.

Jeg siger bare: http://www.youtube.com/watch?v=FONt47Z0KZg

OMFG!

Nævnte jeg, at jeg lige har fået en gratis Roskildebillet? - denne gang helt uden arbejde :P

Uno Brix sagde ...

30. april
The Dubliners, Glassalen i Tivoli

Runkedor sagde ...

Jakob: Snyd med billetten. Jeg troede bare du var lidt færdig med Roskilde?

Brix: Den vælger jeg at overhøre ;-)