mandag, marts 14, 2005

Giv jer til kende...som anonyme

Hey

Har med denne blog ikke rigtig mulighed for at ane noget om besøgstalsstatistikker eller noget. Aner derfor ikke i hvor vidt omfang mine tanker, holdninger, trivia etc. kommer ud til flere end de trofaste kernelæsere.

Kunne være meget rart, nu hvor du alligevel har klikket dig herind, at du vil give noget respons på, hvad du syntes om bloggen, hvor tit du er herinde, og om du evt. har bookmarket den.Du må meget gerne være anonym...og bare rolig, jeg har ikke tænkt mig, at opspore dig, forfølge dig, og bebrejde dig for ikke at overspamme med kommentarer.
Det er simpelthen bare for at få et indblik i, om jeg skriver for andre end mig selv...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg klikker tit herind. Og du er bookmarked.. Ellers glemmer jeg den :o)

God Blog

/Henriette

Anonym sagde ...

jeg er begyndt at tjekke herind hverdag. i går gjorde jeg det faktisk flere gange. det er måske nok en af mine forestrukne overspringshandlinger for tiden.. så du har bare at skrive noget!
Søren

Edut sagde ...

Det hænder at jeg lige render forbi...

/Edut

Anonym sagde ...

Hej Fiduus Muus! Det hænder da også at jeg kigger forbi. Jeg er ham der, du ved nok hvem.

/Anonymling

Anonym sagde ...

Hej Fiduus Muus! Det hænder da også at jeg kigger forbi. Jeg er ham der, du ved nok hvem.

/Anonymling

Anonym sagde ...

Og så er jeg også ham dér, der skriver den samme kommentar to gange. Ja, ham...

/Igenling